//
کدخبر: ۷۳۴۱۱ //

مجوزی برای فعالیت تاکسی آنلاین در کرمانشاه صادر نشده است

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: به‎دنبال اخطارها و هشدارهای قبلی تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه پلمب شد.

مجوزی برای فعالیت تاکسی آنلاین در کرمانشاه صادر نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سجاد سلیمانی با اشاره به اینکه شرکتهای اینترنتی تا زمانی که مجوز فعالیت دریافت نکنند حق تبلیغ و جذب راننده ندارند، اظهار داشت: در این راستا با دستور مقام قضائی، از ادامه فعالیت شرکت تاکسی اینترنتی «ماکسیم» جلوگیری شد.

 

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه با دستور شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکتهای تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای ماده 27 قانون نظام صنفی کشور، این پلمپ انجام شده است، گفت: شرکتهای متقاضی برای انجام فعالیت باید از روشهای قانونی استفاده کنند.

 

سلیمانی از درخواست 6 شرکت بومی برای دریافت مجوز خبر داد و افزود: با صدور مجوز ار سوی سازمان تاکسیرانی، این شرکتها اجازه فعالیت به‎صورت قانونی در سطح شهر را خواهند داشت.

 

وی با اشاره به ایتکه در صورت بروز مشکل از سوی این شرکتهای اینترنتی، مردم می‎توانند به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند، بیان کرد: از همشهریان تقاضا داریم تا زمانی که مجوزی از سوی سازمان تاکسیرانی برای شرکتهای تاکسی آنلاین صادر نشده، از تبلیغ برای این شرکتها خودداری کنند.

 

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با هشدار به دیگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی در کرمانشاه، اظهار کرد: به دلیل اینکه نرم‎افزارهای این شرکت‌ها خارجی و دسترسی خارج از نیاز به اطلاعات مشتریان توسط این برنامه نیز وجود دارد، از این جهت  استفاده از نرم‎افزار و خدمات این شرکتها  تضمینی از لحاظ ایمنی و امنیت برای شهروندان  نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان