//
کدخبر: ۷۲۰۳ //
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

دفتر سرودهای انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوباره‌ فعال می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی مجدد دفتر تعطیل شده سرودهای انقلابی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پیگیری می‌کنیم.

دفتر سرودهای انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوباره‌ فعال می شود

به گزارش فرتاک نیوز حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر یکشنبه شب در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره 'نواهای ضداستکباری' در جمع خبرنگاران افزود: در گذشته این دفتر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر بود که به صورت جدی پیگیر راه اندازی مجدد آن هستیم.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از یکصد گروه سرود در مشهد در بحث انقلاب فعال هستند و این گروه‌ها به‌طور مکرر درخواست اجرا دارند با توجه اینکه استقبال مردمی در این حوزه وجود دارد، متولیان باید بیشتر به این حوزه توجه کنند.

وی با بیان اینکه در عرصه هنر نباید فضا برای هنرمندان بسته باشد، افزود: باید فضا را برای تولید کارها و آثار ارزشی فراهم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در چهارچوب قانون این هنر ماندگار انقلاب را احیاء کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: در صورت فراهم بودن فضا و فرصت برای جوانان و نوجوانان، زمینه انتقال مفاهیم انقلابی به زبان سرود و هنر فراهم می شود.

اختتامیه جشنواره نواهای ضداستکباری با حضور جمع کثیری از دانش آموزان، مسئولان شهری و با هنرنمایی استاد قره باغی، خواننده سرود 'آمریکا آمریکا، مرگ به نیرنگ تو' یکشنبه شب در تالارشهر مشهد برگزار شد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان