//
کدخبر: ۶۸۲۴۸ //

"شبکه بزرگراهی" استان کرمانشاه سال آینده تکمیل می‌شود

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از تکمیل شبکه بزرگراهی استان تا پایان سال آینده خبر داد.

"شبکه بزرگراهی" استان کرمانشاه سال آینده تکمیل می‌شود

 به گزارش فرتاک نیوز : مجتبی نیک کردار  با اشاره به وجود پنج مسیر ورودی به استان، گفت: از سالها پیش تلاش شده تا راه‌های اصلی استان و پنج مسیر ورودی به شکل بزرگراهی باشد.

 

وی افزود: با توجه به پیشرفت کار هم اکنون مقدار کمی باقی مانده تا شبکه بزرگراهی استان تکمیل شود.

 

نیک کردار تصریح کرد: در مسیر بزرگراه کربلا کار از کنگاور تا سرپل ذهاب تکمیل شده و تنها دو قطعه هشت و 16 کیلومتری باقی مانده که باتوجه به فعال بودن پروژه، در صورت تامین اعتبار تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

 

نیک کردار خاطرنشان کرد: در بزرگراه اسلام آبادغرب-حمیل-شاهبداغ که محور استان به سمت جنوب کشور است نیز کار در حال انجام است و تا پایان سال آینده قطعات باقی مانده این مسیر نیز تکمیل می‌شود.

 

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: مسیر بزرگراهی کرمانشاه-کامیاران نیز مراحل پایانی تکمیل را می‌گذراند و از مسیر بزرگراهی سه‌راهی هرسین به هرسین نیز سه کیلومتر و یک پل روی رودخانه گاماسیاب باقی مانده که انجام این کارها نیز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

 

وی افزود: برای تکمیل مسیر سه راهی کنگاور به سمت نهاوند هم تلاش داریم تا در سال آینده با افزایش اعتبارات پروژه، این مسیر بزرگراهی نیز به اتمام برسد.

 

نیک‌کردار تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا با تکمیل قطعات بزرگراهی باقی مانده تا پایان سال آینده در صورت تامین اعتبارات مناسب، تمام شبکه راه‌های اصلی استان بزرگراه شود.

 

وی افزود: قطعا بزرگراه شدن مسیرهای اصلی نقش بسیاری در روانی ترافیک و ارتقا ایمنی راه‌ها دارد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان