//
کدخبر: ۵۹۵۰ //
معاون کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

پرداخت وام ضروری به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

معاون اداری ومالی کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت وام ضروری به بیش از یک‌هزار مددجوی کمیته امداد این استان خبر داد.

پرداخت وام ضروری به بیش از 1000 مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی منصور احمدی اظهار کرد: سقف تسهیلات کارگشایی ارائه‌شده به‌طور میانگین 15 میلیون ریال است و این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و با بازپرداخت طولانی‌مدت در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد خراسان شمالی، خودکفایی و خوداتکایی افراد زیرپوشش است و به‌این‌ترتیب تمامی خدمات این نهاد با این هدف ارائه می‌شود.

معاون اداری ومالی کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه امسال بیش از یک‌هزار و 830 مددجو از این نهاد تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری دریافت کردند، گفت: برای پرداخت این تسهیلات حدود 24 میلیارد ریال از محل منابع دولتی،غیردولتی وباز پرداخت اقساط هزینه شده است.

وی بابیان اینکه این وام‌ها با اولویت مددجویان مناطق محروم پرداخت‌شده است، خاطرنشان کرد: حدود یک‌هزار مورد از این تسهیلات به خانواده‌های محروم در روستاهای غیر برخوردار برای رفع  نیازهای مقطعی آنان اعطاشده است.

به گفته احمدی وام‌ها ضروری کمیته امداد امام(ره) به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون بهره است و برای رفع گرفتاری‌های مالی خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان