//
کدخبر: ۵۸۶۹ //
رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

فرهنگ مرزنشینی در جامعه نهادینه شود

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اگر امروز فرصت مرز برای ما تبدیل به تهدید شده است، به‌خاطر دور بودن مرزنشینان از فرهنگ مرزنشینی است و باید فرهنگ مرزنشینی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش فرتاک نیوز از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با اعضاء‌ شورای عالی بسیج حقوق دانان اظهار داشت: باید جامعه مرزنشین با وظایف و حقوق و فرهنگ مرزنشینی آگاه شوند تا هیچ تهدیدی مرزهای ما را با خطر مواجه نکند.

وی با اشاره به خطرات فضای مجازی افزود: توجه به ظرفیت فضای مجازی و استفاده از این ظرفیت برای آگاه سازی مردم به حقوق خود کار بسیار مهمی است و اولویت فعلی بسیج حقوقدانان می‌تواند استفاده از این ظرفیت باشد.

حمیدی همچنین بر تقویت روحیه بسیجی و روحیه جهادی تاکید کرد و افزود: اگر از بسیج روحیه جهادی گرفته شود از آن چیزی نمی‌ماند و باید این احساس وظیفه و تعهد در انجام آن در همه اقشار جامعه شکل بگیرد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان برفعال کردن عرصه درون سازمان تاکید کرد و ادامه داد: اگر مشکلات درون سازمان حل شود به راحتی می‌توان مشکلات بیرون سازمان را مدیریت کرد.

حمیدی اضافه کرد: در فرهنگ دینی مانیز اگر در جهاد اکبر که در درون نفس انسان وجود دارد موفقیت حاصل شود در جهاد اصغر و مبارزه با دشمنان بیرونی نیز موفقیت حاصل خواهد شد.

وی بر تقویت اعتقادات دینی و مذهبی اهل سنت و شیعه و مشترکات بین آنها تاکید ویژه نمود و از بسیج حقوقدانان خواست تا با برنامه ریزی مناسب به این امر اهتمام ورزند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان