//
کدخبر: ۵۴۶۶۹ //

امن ترین استان کشور را بشناسید

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در سایه اقتدار نیروهای مسلح و وحدت و یکپارچگی مردم آن به امن ترین استان کشور تبدیل شده است.

امن ترین استان کشور را بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان امروز(15 مهر) در صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته ناجا بیان داشت: امنیت یکی از نیازهای اساسی بشریت است.

 

وی با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی افتخار می کنند که در عرصه امنیت کشور فعالیت دارند، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که پلیس  ارتباط خودش را با مردم تقویت کند و فعالیت هایش را به تصویر بکشاند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان بیان داشت: احساس امنیت به انسان آرامش می دهد؛ در سایه امنیت که بسترهای اقتصادی رشد پیدا می کند و مردم با آرامش به امورات زندگی خودشان مشغول هستند.

 

قنبری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری امنیت قرار دارد، گفت: در سایه رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای و به واسطه مجاهدت های نیروی انتظامی شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.

 

وی اقتدار را یکی از مولفه های برقراری امنیت دانست و افزود: اکنون نیروهای مسلح با الگوگیری از دوران هشت ساله دفاع مقدس در اوج اقتدار قرار دارند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان  در سایه اقتدار نیروهای مسلح و وحدت و یکپارچگی مردم آن به امن ترین استان کشور تبدیل شده است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان