//
کدخبر: ۵۳۴۴۱ //

اعلام آماده باش به ارتش کره جنوبی

مون جایه ای رییس جمهوری کره جنوبی امروز(پنجشنبه) گفت که ارتش باید با تمام توان برای مجازات کره شمالی آماده باشد.

اعلام آماده باش به ارتش کره جنوبی
به گزارش فرتاک نیوز،

وی در آستانه روز ارتش این کشور که مصادف با یکشنبه آینده است، خاطر نشان کرد که بدون توان دفاعی قوی صلح حاصل نمی شود و ما قادر به حراست از خود نخواهیم بود.

 

 

وی از ارتش خواست با هر تجهیزات لازم توان خود را بالا برده و به سامانه های جدید موشکی مجهز شود.

 

رییس جمهوری در جمع سه هزار و 700 نفر از مقام های ارشد ارتش در پایگاه دوم هوایی در 70 کیلومتری جنوب شرق پایتخت تاکید کرد که باید به قابلیت های حملات پیشدستانه و مجازات کره شمالی در صورت لزوم دست یافت.

 

او گفت که کره جنوبی باید به سامانه های موشکی و زنجیره های پیشرفته ای از موشک ها دست یابد که به این کشور امکان دفاع قوی از خود و اجرای عملیات های پیشدستانه می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه کره جنوبی باید یک توان بالای تلافی جویانه و تنبیه کننده در قبال کره شمالی داشته باشد ؛ تاکید کرد که تهدیدهای موشکی بالستیک و بمب های اتمی کره شمالی یک خطر فوری است که باید برای مقابله با آن همواره آماده باشیم .

 

وی بویژه در سخنرانی خود در جمع مسوولان ارشد نظامی این کشور بر داشتن سامانه های پیشرفته موشکی و ضد موشکی تاکید کرد.

 

وی خواستار تقویت نیروی بازدارندگی کشورش شد و گفت که در سایه اتحاد با آمریکا می توان به این قدرت دست یافت و از بروز درگیری ها جلوگیری کرد.

 

در حال حاضر آمریکا نزدیک به 28 هزار و 500 نیروی نظامی در کره جنوبی دارد و قصد دارد بزودی تسلیحات هسته ای خود را نیز به منطقه شبه جزیره کره و اطراف آن بفرستد.

 

ارتش کره جنوبی در مراسم امروز پنجشنبه شماری از پیشرفته ترین تسلیحات از جمله موشک های بالستیک خود را در معرض نمایش قرار دادو رییس جمهوری این کشور از قوای نظامی حاضر سان دید.

 

سون یونگ مو وزیر دفاع کره جنوبی هم در شصت و نهمین سالگرد روز نیروهای مسلح قول داده که توان نظامی و دفاعی کشور را ارتقا دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان