//
کدخبر: ۵۴۲۲۰ //

وام ۴۰ میلیون ریالی به بازنشستگان استان اردبیل پرداخت می شود

مدیرصندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت:وام ضروری 30 میلیون ریالی در سال 95 به یک هزار و 418 نفر با نرخ سود چهارصد به مبلغ 42 میلیارد و 540 میلیون ریال پرداخت شد امسال نیز وام 40 میلیون ریالی به بازنشستگان این استان پرداخت خواهد شد.

وام 40 میلیون ریالی به بازنشستگان استان اردبیل پرداخت می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اشجعی افزود:متقاضیان این وام می توانند با مراجعه به سایت صندوق به آدرس www.cspf نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

وی بابیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و برقراری عدالت اجتماعی همواره از برنامه‌های اصلی دولت یازدهم بوده است افزود: در دولت دوازدهم نیز شاهد اجرای برنامه‌های رفاهی برای بازنشستگان خواهیم بود.

 

مدیرصندوق بازنشستگی استان اردبیل اضافه کرد: طبق ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است در طول برنامه ششم نسبت به رفع نابرابری موجود حقوق بازنشستگان اقدام و آن را مرتفع سازد.

 

اشجعی ادامه داد: البته در دولت یازدهم مرحله اول همسان‌سازی در سال 96 برای بازنشستگانی که زیر 2 میلیون تومان حقوق می‌گرفتند اجرا شده است و انشاالله در دولت دوازدهم نیز شاهد افزایش حقوق بازنشستگان خواهیم بود. 

 

وی تعداد بازنشستگان در استان را 17 هزار و 634 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 14 هزار نفر و 131 نفر مرد و سه هزار و 503 نفر زن می‌باشند و ماهانه 304 میلیارد ریال به این افراد حقوق پرداخت می شود. 

 

وی همچنین در خصوص تورهای سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان گفت: برای هر بازنشسته به همراه یک نفر 600 هزار تومان یارانه پرداخت می شود به شرطی که از تورهای صندوق استفاده کنند و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری و یا با مراجعه به کانون بازنشستگان اقدام نمایند.

 

اشجعی با اشاره به برنامه های اجرا شده در این باره افزود: صندوق بازنشستگی استان اردبیل برای تکریم بازنشستگان، ضمن برگزاری مراسم تجلیل، همایش پیاده روی خانوادگی در دور دریاچه شورابیل برگزار و با حضور مسئولان و طی مراسمی به 14 نفر به قید قرعه کارت هدیه اهداء نمود.

 

تعداد بازنشستگان استان اردبیل 17 هزار و 634 نفر است 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان