//
کدخبر: ۵۱۹۴ //
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

مسئولان از تجربه موفق دفاع مقدس برای حل و رفع مشکلات کشور بهره بگیرند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران همواره مدافع تولیدات ایرانی است و در رزمایش‌های آینده خود در حوزه پدافند از تجهیزات ایرانی بهره می‌گیرد و توان متخصصان داخلی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش فرتاک نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی‌زاده امشب در ‌یادواره شهدای سبزوار‌ با عنوان یاران ماندگار اظهار داشت: مسئولان کشور و گروه‌های سیاسی به این موضوع اذعان دارند که حل مشکلات کشور در گروی توسعه تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال منوط به اعتماد به جوانان، متخصصان و نیروهای داخلی است تصریح کرد: با وجود همه این موضوعات باز هم عده‌ای از واردات اجناس خارجی به کشور ذوق زده و خوشحال می‌شوند.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دوران سختی مانند دفاع مقدس را با تبعیت از رهبری و راه روش امام خمینی(ره) پشت سر گذاشته است تصریح کرد: مسئولان از تجربه موفق دفاع مقدس برای حل و رفع مشکلات کشور بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تبعیت از امام خمینی(ره) در برابر ارتش عراقی که از حمایت‌های  غرب و کشورهای عرب برخوردار بود ایستادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: امام (ره) با روش مبارزه خود اجازه نداد کشورهای زورگو در برابر انقلاب اسلامی پیروز شوند و آنها را با شکست مواجه کرد.

سردار حاجی‌زاده عنوان کرد: دفاع مقدس بهترین الگو برای حل مشکلات کشور است و مسئولان می‌توانند از تجربیات این دوران به خوبی بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه با اعتماد به کشورهای غربی نمی‎‌توان مشکلات کشور را حل کرد گفت: حضور آمریکایی‌ها و غربی‌ها در جنگ‌های یمن، سوریه و عراق نشان می‌دهد که به هیچ وجه نمی‌توان به این کشورها برای حل مشکلات کشور اعتماد کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آل‌سعود سیاست ناامن کردن منطقه را با رهبری آمریکا دنبال می‌کند و اگر تلاش دلسوزان انقلاب نبود امروز کشور ما نیز گرفتار مشکلات موجود در عراق، سوریه و ترکیه می‌بودیم.

سردار حاجی‌زاده افزود: سپاه پاسداران همواره مدافع تولیدات ایرانی است و در رزمایش‌های آینده خود در حوزه پدافند از تجهیزات ایرانی بهره می‌گیرد و توان متخصصان داخلی را به نمایش می‌گذارد.

 

منبع: فانوس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان