//
کدخبر: ۴۸۸۴ //

برگزاری سومین کارگاه آموزشی انتخابات در اقلید

سومین کارگاه آموزشی بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شمال فارس امروز در اقلید برگزار شد.

برگزاری سومین کارگاه آموزشی انتخابات در اقلید

به گزارش فرتاک نیوز، سومین کارگاه آموزشی انتخابات ویژه بخشداران و کارشناسان انتخابات بخشداری‌ها و فرمانداری‌های شمال فارس امروز با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و کارشناسان ارشد سیاسی انتخابات استانداری فارس در اقلید برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که به مدت یک روز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش اقلید برگزار شد، 45 نفر از بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌های اقلید، آباده، ارسنجان، خرم بید، بوانات و پاسارگاد با قوانین، آیین‌نامه اجرایی، امور امنیتی و امور فناوری اطلاعات انتخابات آشنا شدند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در ابتدای این جلسه از اهمیت انتخابات و لزوم قانون‌مداری در برگزاری آن سخن گفت.

سید یحیی هاشمی به وظیفه ذاتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات اشاره و بر اهمیت تلاش و همت متصدیان برای اجرای انتخاباتی قانون‌مند و سالم تأکید کرد.

وی برگزاری و بهره‌برداری شایسته و مفید از کارگاه‌های آموزشی انتخابات را امری لازم و ضروری دانست و به برگزاری 11 کارگاه آموزشی انتخابات در سطح استان فارس تاکنون اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی شد تا پایان بهمن‌ماه جاری 6 کارگاه آموزشی انتخابات دیگر در این استان برگزار شود.

هاشمی تصریح کرد: آشنایی بهتر و مؤثرتر افراد با قوانین انتخابات و رفع ابهامات احتمالی به منظور ایجاد زمینه مناسب برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان