//
کدخبر: ۴۴۴۲۷۴ //
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

گازرسانی به یک شهر، ۴۱ روستا و ۱۰۰ واحد صنعتی استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه گازرسانی به یک شهر، ۴۱ روستا و ۱۰۰ واحد صنعتی افتتاح خواهد شد.


  گازرسانی به یک شهر، ۴۱ روستا و ۱۰۰ واحد صنعتی استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام این خبر، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال جاری پروژه گازرسانی به یک شهر، ۴۱ روستا و ۱۰۰ واحد صنعتی با هزینه 4 هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی بیان داشت: گازرسانی به شهر ازگله با ۳۷۲ خانوار به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان در مراحل پایانی قرار دارد و در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
حسینی افزود: در دهه مبارک فجر، ۴۱ روستا به جمع روستاهای گازدار استان اضافه خواهد شد که در نتیجه آن، یک هزار و ۴۲۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد، ضمن آن‌که پروژه گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی نیز افتتاح خواهد شد.مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه، افزود: با گازدار شدن این ۱۰۰ واحد صنعتی، ۲۵ هزار مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سوخت مایع خواهد شد که نقش مهمی در کاهش هزینه‌های تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست خواهد داشت.
حسینی در پایان، تصریح کرد: امروزه به برکت نظام مقدس اسلامی و خون پاک شهدا، گاز به عنوان یک خدمت بسیار ارزنده که نقش بی‌بدیلی در ایجاد رفاه و آسایش در زندگی مردم دارد به تمام نقاط کشور حتی دورافتاده ترین روستاها و نقاط مرزی رسیده که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان