//
کدخبر: ۴۴۱۱۱۹ //
در راستای همکاری و رفع موازی کاری؛

قرارگاه فرهنگی شهید جعفری در کرمانشاه آغاز بکار کرد

در راستای همکاری، هم‌اندیشی و رفع موازی کاری، قرارگاه فرهنگی شهر کرمانشاه بنام شهید سید محمد سعید جعفری در کرمانشاه آغاز بکار کرد.

قرارگاه فرهنگی شهید جعفری در کرمانشاه آغاز بکار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه هم اندیشی و همکاری فرهنگی شهر کرمانشاه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه، رییس، معاون فرهنگی و رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در سالن جلسات حوزه ریاست دفتر شهردار کرمانشاه به ریاست دکتر نادر نوروزی شهردار برگزار شد.
دکتر نوروزی در این نشست با بیان اینکه موازی‌کاری یکی از آسیب‌های موجود است اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست هم افزایی و همکاری در راستای مباحث فرهنگی شهر کرمانشاه است.
وی با بیان اینکه بحران هویت در جامعه احساس می‌شود افزود: افزایش نشاط در جامعه بعنوان یک نیاز اساسی اکنون باید در دستور کار تمامی نهادهای فرهنگی قرار گیرد.
شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه نشان از آن است که عملکرد خوبی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نداشته‌ایم تصریح کرد: مردم باید از خدمات ارائه شده در تمامی حوزه ها مطلع شوند.
نوروزی در پایان خواستار همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی در راستای رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی شد.
پیش از سخنان دکتر نوروزی، اعضای حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر اعلام کردند.
در این راستا و در جهت همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی، با نظر تمامی اعضای حاضر در جلسه که بصورت مصوبه ای تنظیم گردید، قرارگاه فرهنگی شهر کرمانشاه بنام شهید سید محمد سعید جعفری تشکیل شد و مقرر گردید که این قرارگاه بصورت هفتگی جهت برنامه ریزی، همکاری و اجرا برنامه های فرهنگی شهر کرمانشاه و با حضور نهادهای دیگری تشکیل جلسه دهد.
گفتنی‌است؛ که در پایان این نشست، دکتر پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان از اقدامات شهرداری کرمانشاه در فضا سازی شهری با موضوعات فرهنگی تقدیر کرد. همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز با اهدای لوح، از دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در راستای همکاری های صورت گرفته و توجه به امر فرهنگی تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان