//
کدخبر: ۴۳۸۲۷۶ //
امام جمعه کرمانشاه:

لحظه به لحظه دوران سربازی عبادت است

امام جمعه کرمانشاه در جشنواره "جوان سرباز" مزین به نام حضرت علی‌اکبر (ع) گفت: لحظه به لحظه دوران سربازی عبادت است.

 لحظه به لحظه دوران سربازی عبادت است
به گزارش فرتاک نیوز،

شانزدهمین جشنواره "جوان سرباز " مزین به نام حضرت علی‌اکبر(ع) در راستای معرفی و تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح استان امروز (۲۸ آذر‌ماه) با حضور نماینده ولی فقیه و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین "حبیب‌الله غفوری" نماینده ولی فقیه و‌ امام جمعه کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: سربازان به عنوان نیروی جوان، در بهترین سال‌های  عمر خود در خدمت نظام و انقلابی هستند که برخاسته از خون شهدا و فداکاری‌های آنان است.

وی افزود: جوان در قرآن  و روایات قرآنی جایگاه ویژه‌ای دارد و نگاه خداوند به جوانانی  که اهل عبادت هستند ویژه و خاص است.

 امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای به ویژگی‌های دوران جوانی داشت و گفت: جوانمردی نشات گرفته از جوان است و خداوند جوانمردی را در وجود جوانان قرار داده و در ناخودآگاه آنان شکل داده است.

وی تصریح کرد: توجه ویژه خداوند به جوان باعث شده که توبه و اظهار ندامت در دوران جوانی زودتر پذیرفته شود اما در کنار آن خداوند نیز توقع دارد جوانان از انرژی و توان خدادادی خود در مسیر خدا و خدمت به مردم استفاده نماید.

وی دوران سربازی را دوران فداکاری و حفاظت و حراست از اسلام، نشر قرآن وحفظ امنیت عنوان کرد و بیان داشت: لحظه به لحظه دوران سربازی عبادت است.

حجت‌الاسلام غفوری در پایان دفاع از دین و جان‌و مال مؤمنین را کاری زیبا در راستای فرامین اسلام و قرآن عنوان کرد و افزود: اگر در دوران خدمت سربازی با نیت خالص و برای رضای خدا کاری انجام شود خداوند زمینه پیشرفت را در عرصه‌‌های مختلف زندگی انسان مهیا خواهد کرد.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان