//
کدخبر: ۴۳۲۱۸۱ //

توقیف بیش از هزار دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه

سرپرست پلیس راه استان گفت: در 7 ماه سپری شده از سال یک هزار و 119 دستگاه وسیله نقلیه توسط گشت های نامحسوس جاده ای توقیف شده اند.

توقیف بیش از هزار دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "عبدالحسین زارع" اظهار داشت: این دسته از وسایل نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت های غیرمجاز، پلاک مخدوش و یا فاقدپلاک بودن و همچنین تحت تعقیب قضایی قرار داشته اند به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده اند.
وی ادامه داد: همچنین در 7 ماه سپری شده از سال جاری 14 هزار و 150 مورد تخلف توسط گشت های نامحسوس جاده ای کشف و خودروهای متخلف اعمال قانون شدند.
سرهنگ زارع تصریح کرد: حضور تیم های نامحسوس گشت جاده ای تاثیر زیادی بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و  افزایش ایمنی ترددها ایفا می کند.
سرپرست پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: حضور گشت های نامحسوس در واقع هشداری به آن دسته از رانندگان پرخطر است که با رفتار خود امنیت دیگران را به خطر می اندازند، اما این دسته از افراد باید بدانند پلیس هر لحظه و در هر ساعت از شبانه روز بر رفتارهای ترافیکی آنان نظارت و کنترل دارد.
وی در پایان و با بیان اینکه بی تجربگی و ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تاکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان