//
کدخبر: ۴۲۹۹۹۵ //
با حضور ۱۲ دستگاه دولتی و به همت کانون استان در هفته‌ی نوجوان برگزار می‌شود؛

اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه

در هفته‌ی نوجوان و با حضور ۱۲ دستگاه دولتی و به همت کانون استان، اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه برگزار می شود .

اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته‌ی نوجوان با حضور ۱۲ دستگاه دولتی و به همت کانون استان، اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه برگزار می شود.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت : این نمایشگاه با هدف معرفی فعالیت‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی در حوزه‌ی نوجوانان برگزار شده است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه نوجوانان در جامعه افزود: نوجوانان قشر آینده‌ساز این مرز و بوم هستند که لازم است با حضور در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی برای آینده‌ای بهتر آماده شوند و به همین مناسبت امسال در هفته‌ی نوجوان اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت های نوجوان‌محور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد .زنجانی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۲ دستگاه دولتی با تولیت کانون حضور خواهند داشت و به ارائه‌ی خدمت به نوجوانان و معرفی فعالیت‌ها می پردازند.
لازم به ذکر است؛ نمایشگاه هفته‌ی نوجوان هشتم لغایت دهم آبان‌ماه مقارن با هفته‌ی نوجوان، در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان