//
کدخبر: ۴۲۸۰۲۰ //

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه معرفی شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

طی مراسمی با حضور قائم مقام امداد کشور، استاندار کرمانشاه و سایر مسئولان استانی، رضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه معرفی و از زحمات و تلاش‌های ارزشمند پیمان ترکمانه تجلیل شد.
رضا طاهری ۵۲ ساله،‌ متولد سرپل‌ذهاب و از مدیران موفق کشور و با سابقه این نهاد می‌باشد که ۲۰ سال در استان کردستان و ۳ سال در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بوده و پس از ۲ سال انجام وظیفه در استان ایلام به عنوان مدیرکل این نهاد، امروز به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه معرفی شد.
شایان ذکر است؛ پیمان ترکمانه مدیرکل سابق این نهاد نیز پس از ۳۱ سال خدمت در کسوت امدادگری، بازنشسته شد. وی به عنوان یکی از مدیران جوان و چهره‌های فرهنگی استان، بیش از ۲ سال مسئولیت این نهاد در استان کرمانشاه را بر عهده داشت و پیش از این نیز ۵ سال مدیرکل استان همدان و ۲ سال مدیرکل دفتر این نهاد در کشور عراق و یکی از مدیران موفق کشور و استان بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۰۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان