//
کدخبر: ۴۲۵۹۴۳ //

گازرسانی به ۸۰ روستا و یک واحد صنعتی سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه

با حضور استاندار کرمانشاه بهره‌برداری از گازرسانی به ۸۰ روستا و یک واحد صنعتی شهرستان سرپل‌ذهاب آغاز شد.

گازرسانی به ۸۰ روستا  و یک واحد صنعتی سرپل ذهاب  با حضور استاندار کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده شهرستان سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی آیین بهره‌برداری از گازرسانی به ۸۰ روستا و یک واحد صنعتی دشت ذهاب شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.
محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن یادآوری لزوم شکرگزاری به خاطر برخورداری از نظام اسلامی، از زحمات و خدمات شرکت گاز استان کرمانشاه در خدمت رسانی به مردم استان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: امروز هر چه داریم به برکت روح ملکوتی امام راحل(ره) و قطره قطره خون شهیدان است که به ما عزت، کرامت و استقلال دادند و توانستیم روی پای خود بایستیم و این گونه به هم خدمت کنیم.
وی بیان داشت: گاز یکی از نعمت ها و برکت هایی که خداوند که در دل زمین برای ملت ایران قرار داده که باید بخوبی از آن استفاده کنیم.
صحرایی گفت: امیدواریم با صدق وعده ای که از شرکت گاز استان سراغ داریم بقیه روستاهای استان هم بزودی گازدار شوند.
شرکت گاز به وعده خود عمل کرد
شهریار حیدری نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم گفت: گازکشی به دشت ذهاب مطالبه ۱۵ ساله مردم این منطقه بود که امروز به انجام رسید.
وی با اشاره به وسعت منطقه دشت ذهاب و پیچیدگی های گازکشی به این منطقه گفت: شرکت گاز با ۱۱تیم همزمان در این منطقه فعالیت داشت و به وعده خود عمل کرد.

سرپل ذهاب تا پایان امسال سبز خواهد شد
ناصرحسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در دو بخش شهری و روستایی شهرستان سرپل ذهاب به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و این شهرستان از نظر برخوداری از انرژی گاز، شهرستان سبز خواهد شد.
وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در بخش شهری شهرستان سرپل ذهاب ۱۰۰ درصد است، اعلام کرد: تا پیش از این از ۱۹۳ روستای شهرستان سرپل ذهاب ۹۰ روستای آن گازدار بود که امروز این تعداد به ۱۷۰ روستا رسید و ضریب نفوذ گاز روستایی در این شهرستان از ۶۴ درصد به ۹۷ درصد افزایش یافت.
حسینی همچنین گفت: از ۲۳ روستای باقی مانده، گازرسانی به ۱۰ روستا در دست اجراست و تا قبل از فصل سرما گازدار خواهند شد و ۱۳ روستای باقیمانده علی رغم اینکه قابلیت گاز رسانی ندارند در دست مطالعه قرار دارند.
وی تصریح کرد: پروژه هایی که امروز به بهره‌برداری رسید حاصل هفت ماه تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان است که با اعتبار ۲۴۲۰ میلیارد ریالی به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان بیان داشت: برای این پروژه ها ۲۳۰ کیلومتر شبکه و ۳۵ کیلومتر خط تغذیه و دو ایستگاه تقلیل فشار ایجاد شده است که در نتیجه آن تعداد مشترکین شهرستان سرپل ذهاب از ۲۶ هزار به بیش از ۲۹ هزار مشترک می رسد.
حسینی در پایان با اشاره به ارزش بالای گاز از فواید آن در ایجاد رفاه، آسایش و تولید ثروت سخن گفت و خواهان استفاده درست و بهینه از آن شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان