//
کدخبر: ۴۲۷۱۴۵ //

سیلاب در شرق استان گلستان/ راه ۵ روستا مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از وقوع سیلاب در شرق گلستان و مسدود شدن راه ۵ روستای شرق استان در پی باران شدید خبر داد.

سیلاب در شرق استان گلستان/ راه ۵ روستا مسدود شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عادل مصدقی با اشاره به وقوع سیلاب در شرق گلستان، اظهار داشت: بارش باران که از بامداد امروز پنجشنبه در منطقه آغاز شده سبب تخریب یک پل موقت در منطقه «اُقچی» کلاله در شرق استان و بسته شده راه پنج روستای این شهرستان شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، افزود: نیرو‌های راهداری کلاله با ماشین‌آلات بازگشایی از جمله لودر و بیل مکانیکی در نزدیکی پل «اُقچی» مستقر هستند.

مصدقی ادامه داد: راهداران منتظر فروکش کردن سیلاب در مسیر پل موقت (کیلومتر 37 کلاله به زیارتگاه خالد نبی) هستند تا عملیات بازگشایی این نقطه ارتباطی با ایجاد مسیر فرعی و برقراری آمد و شد روستاییان «اُقچی» کوچک و بزرگ، «گچی سو» بالا و پایین و «آی تمر» را آغاز کنند.

به گفته وی پل ارتباطی روستا‌های مزبور در سیلاب گذشته دچار تخریب شده بود و راهداری تا ایجاد پل اصلی، مسیری موقت را برای آمد و شد روستاییان منطقه بازگشایی کرده بود.

مصدقی یادآور شد:به علت لغزندگی سطح جاده و وجود مه در محور‌های کوهستانی از جمله «خوش ییلاق» آزادشهر، «توسکستان» گرگان، «دراز نو» کردکوی، و بارش باران در جنگل گلستان، رانندگان حتما با سرعت مطمئنه، تردد داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی برای تداوم بارش باران در استان تا امشب، گفت: رانندگان پیش از سفر اطلاعات جریان تردد در مناطق کوهستانی را از طریق تلفن گویای 141 دریافت کنند.

وی افزود: 35 گروه راهداری این استان با اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان در آماده‌باش قرار گرفته و آماده ارائه خدمات راهداری به رانندگان عبوری در محور‌ها هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان