//
کدخبر: ۴۲۵۸۸۸ //
به همت سپاه پاسدران و کمیته امداد استان انجام گرفت؛

اهداء ۷۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی

به همت سپاه پاسدران و کمیته امداد استان کرمانشاه ۷۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهد شد.

اهداء ۷۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان ترکمانه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اهمیت این موضوع گفت: همزمان با اعیاد ربیع‌الاول ۷۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان به نیت حضرت ولی عصر(عج) با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیرین و بسیج سازندگی اهدا می شود.
وی تصریح کرد: در راستای این امر با برکت هماهنگی لازم جهت انجام بموقع و هم سو با شأن نوعروسان عزیز در جلسه ای با حضور فرماندهی محترم سپاه نبی اکرم صورت گرفت که نشان دهنده دغدغه مندی مسئولین جهادی استان و اهمیت رسیدگی و گره گشایی از امر ازدواج فرزندان محروم در سطح استان می باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: امروز به لطف خدا تأمین جهیزیه نوعروسان عزیز که شامل پنج قلم کالای اساسی «تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی به ارزش حدود ۳۱ میلیون تومان» بوده برای این نهاد مقدس و سپاه پاسداران مایه خرسندی و توفیقی بزرگ است که جز با دعای خیر محرومین و نگاه ویژه حضرت صاحب (عج) هرگز حاصل نمی شد.
ترکمانه در پایان گفت: تلاش می کنیم با همکاری خیرین عزیز، سپاه پاسداران، بسیج و سایر سازمان‌های پر تلاش امکانات رفاهی هر چه بیشتری را به جهت ارائه به خانواده های محروم و نیازمند فراهم آوریم و انشاء الله در سنوات نزدیک شاهد ریشه کن شدن معضل فقر در استان باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان