//
کدخبر: ۴۲۰۴۹۰ //

وضعیت جسمانی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کاملا مساعد است/ قدردانی سردار حاجیان از عموم مردم و مسئولان

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: پس از وقوع حادثه منجر به فرود اضطراری فرمانده انتظامی استان و همراهان ایشان، خوشبختانه وضعیت مصدومان از جمله سردار «مهدی حاجیان» کاملا مساعد است و هیچ خطری آن ها را تهدید نمی‌کند.

وضعیت جسمانی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کاملا مساعد است/ قدردانی سردار حاجیان از عموم مردم و مسئولان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ «محمدرضا یاری » اظهار داشت: عصر روز گذشته ( جمعه - ۱۰ شهریور) سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان به همراه ۴ نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین بازدید کردند.

وی ادامه داد: در حین بازدید هوایی، ناگهان بالگرد حامل سردار حاجیان و همراهانش در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی می شود اما در نهایت با درایت خلبان پرواز، فرود اضطراری صورت گرفته و بالگرد در محلی مناسب فرود می آید.

سرهنگ یاری تصریح کرد: با این حال و به علت فرود اضطراری و یک باره بالگرد، سردار حاجیان و همراهان وی دچار جراحت ها و آسیب هایی می شوند که در ادامه توسط یگان های امداد رسانی و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: با این حال و به فضل الهی ، مدد امام حسین علیه السلام و دعای خیر زائران حضرت ابا عبدالله (ع) مردم فهیم کرمانشاه و همکاران خدوم انتظامی، خطر کاملا رفع و حال سردار حاجیان و همراهان وی کاملا مساعد می‌ باشد.

همچنین سردار مهدی حاجیان در پیامی از عموم مردم فهیم و قدرشناس کرمانشاه ، مسئولان و کارکنان انتظامی استان که از روز گذشته پیگیر وضعیت سلامتی وی و همراهانشان بوده اند قدردانی و اعلام کرد به لطف و مدد خداوند متعال به زودی در محل کار حاضر و خدمت به شهروندان نجیب این استان را از سر خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان