//
کدخبر: ۴۱۹۲۱۴ //

آغاز فروش بلیط پرواز زنجان - نجف از امروز

دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: فروش بلیط پرواز زنجان - نجف (ویژه اربعین) از امروز ۵ شهریور به صورت حضوری در دفاتر آژانس‌های مسافرتی استان زنجان آغاز می‌شود.

آغاز فروش بلیط پرواز زنجان - نجف از امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

باقر سپهری در گفت‌وگویی با اشاره به برقراری پرواز ویژه اربعین در مسیر زنجان - نجف، اظهار کرد: با توجه به افزایش روزانه درخواست بلیط سفر هوایی از سوی زائران استان، یکی از اقدامات بسیار خوب دولت و استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد اربعین استان زنجان، افزایش تعداد پرواز رفت و برگشت از زنجان به نجف از ۲ پرواز به چهار پرواز است.

وی گفت: امیدواریم شاهد استقبال همیشگی همشهری‌ها و زائران از این اقدام باشیم که موجب تداوم پروازها در استان خواهد شد.

سپهری افزود: به رغم نرخ اعلامی پروازها از سوی ستاد مرکزی اربعین در سطح کشور با اقدام خوب صورت گرفته، نرخ‌های پروازهای زنجان به نجف و بالعکس کاهش یافت.

این مسئول اضافه کرد: همچنین برای اینکه جلوی برخی از اقدامات سوء و ایجاد بازار سیاه را در این حوزه بگیریم و بتوانیم خدمات پرواز را با اولویت هم‌استانی‌های عزیز ارایه کنیم فروش بلیط این پروازها به صورت حضوری انجام می‌شود.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان اضافه کرد: زائران و همشهریان می‌توانند از امروز (۵ شهریور) با مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی بلیط پرواز را خریداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان