//
کدخبر: ۴۱۸۹۲۲ //

تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

دانشگاه تربیت مدرس برنامه آموزشی نیم سال تحصیلی اول و دوم (۱۴۰۲-۱۴۰۳) دانشجویان را منتشر کرد. بر این اساس کلاس‌های آموزشی تمامی دانشجویان این دانشگاه از اول مهر ماه جاری آغاز می‌شود.


تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تقویم آموزشی نیم سال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مصوب جلسه  ۲۵ تیر ماه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس از سوی مدیریت امور آموزشی و دانش آموختگی این دانشگاه برای اجرا ابلاغ شد.

بر اساس تقویم دانشگاه تربیت مدرس انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه در نیم سال اول تحصیلی برای دانشجویان دوره کارشناسی ۱۸ تا ۲۲ شهریور ماه جاری خواهد بود دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد نیز ۲۰ تا ۲۲ شهریور ماه می توانند نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

همچنین انتخاب واحد دانشجویان دوره کارشناسی در نیم سال دوم تحصیلی نیز در تاریخ ۹ تا ۱۳ دی ماه انجام می شود بر این اساس دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد نیز ۹ تا ۱۳ دی ماه می توانند برای انتخاب واحد خود اقدام کنند.

کلاس های آموزشی تمامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برای نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از اول مهر و برای نیم سال دوم تحصیلی نیز ار ۲۱ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

حذف و تعویض دروس دانشجویان تربیت مدرس در نیم سال اول تخصیلی نیز ۹ و ۱۰ مهر ماه و در نیمسال دوم  ۸ و ۹ اسفندماه صورت می گیرد و پایان کلاس های آموزشی دانشجویان نیز در نیم سال اول تحصیلی در تاریخ ۲۱ دی ماه و در نیمسال دوم ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ می باشد.

ارزشیابی دروس در نیم سال اول دانشجویان تربیت مدرس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در تاریخ ۲۲ دی ماه و در نیم سال دوم نیز ۱۹ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

امتحانات دروس مدرسی دانشجویان تربیت مدرس در نیم سال اول ۲۳ تا ۲۸ دی ماه و در نیمسال دوم ۲ تا ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ و امتحانات دروس تخصصی نیز در نیم سال اول  ۳۰ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه و در نیم سال دوم ۹ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ صورت می پذیرد.

ثبت اولیه نمرات دانشجویان تربیت مدرس در سامانه گلستان برای نیم سال اول در تاریخ  ۲۳ دی ماه تا ۲۵ بهمن ماه و در نیمس ال دوم نیز ۲ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ انجام می شود.

دانشجویان در نیم سال اول از ۲۶ بهمن تا ۱ اسفند ماه و در نیمسال دوم ۲۷ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ می توانند نسبت به ثبت اعتراض خود به نمره امتحانات اقدام کنند و ثبت نهایی نمرات و قفل توسط استاد درس نیز در نیم سال اول ۲ تا ۷ اسفند ماه و در نیم سال دوم نیز ۱ تا ۷ مرداد ۱۴۰۳خواهد بود.

همچنین دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد؛  به منظور ساماندهی هرچه بهتر خوابگاه های دانشجویی و رفاه حال دانشجویان در جهت استقرار و تأمین خوابگاه ها، زمان شروع سال تحصیلی جدید براساس تقویم رسمی کشور و از 'ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲' خواهد بود.

تمامی دانشجویان تربیت مدرس تا زمانی که از پایان نامه یا رساله خود دفاع نکرده (شیوه آموزشی – پژوهشی) و یا دروس ایشان به اتمام نرسیده است (شیوه آموزشی) طبق برنامه زمانبندی فوق موظف به انجام کامل مراحل انتخاب واحد الکترونیکی می باشند. بدیهی است، در صورت عدم انتخاب واحد در تاریخ اعلام شده مطابق ضوابط آموزشی با آنها رفتار خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به این که تایید انتخاب واحد دانشجویان تربیت مدرس به صورت سیستمی انجام می شود و امکان تغییر دروس در خارج از بازه زمانی حذف و تعویض وجود ندارد؛ عواقب ناشی از اخذ یا حذف اشتباه درس به عهده دانشجو خواهد بود. در صورت لزوم قبل از انتخاب واحد دانشجو بایستی با مدیر محترم گروه آموزشی مربوط هماهنگی لازم را به عمل آورد.

حداقل و حداکثر تعداد واحد انتخابی (بدون دروس جبرانی و مدرسی) در مقطع کارشناسی ارشد ۸ و ۱۴ واحد و در مقطع دکتری ۶ و ۱۰ واحد می باشد. ارزشیابی آموزشی دروس اخذ شده الزامی است و دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات صرفا پس از انجام ارزشیابی امکان پذیر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان