//
کدخبر: ۳۳۵۹۹۴ //

بازنگری تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس

مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، تقویم آموزشی بازنگری شده نیمسال‌های اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را برای اجرا ابلاغ کرد.

بازنگری تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس
به گزارش فرتاک نیوز،

بر این اساس، پایان کلاس های نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تربیت مدرس، روز ۳۰ دی ماه است و امتحانات دانشجویان  در بازه زمانی ۲ تا ۲۳ بهمن برگزار خواهد شد.

ثبت اولیه نمرات دانشجویان این دانشگاه در سامانه گستان از ۲ تا ۲۹ بهمن  است دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند نسبت به نمرات خود اعتراض کنند. نمرات نهایی نیز ۵ تا ۹ اسفند ثبت می‌شود.

طبق تقویم آموزشی اعلام شده از سوی مسئولان دانشگاه تربیت مدرس، انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای دانشجویان دکتری این دانشگاه از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۲۷ تا ۲۹ دی ماه برنامه ریزی شده است.

کلاس‌های نیمسال دوم نیز از ۳۰ بهمن آغاز می شود.

بر اساس این تقویم آموزشی، حذف و تعویض دروس دانشجویان برای نیمسال دوم ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه و پایان کلاس‌ها ۲ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود. امتحانات نیمسال دوم نیز از ۴ تا ۲۵ تیر برگزار می شود.

دانشگاه تربیت مدرس همچنین اعلام کرد که شیوه برگزاری امتحانات همچون نیمسال گذشته خواهد بود و در صورت بروز هرگونه تغییر در این باره، اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان