//
کدخبر: ۴۱۷۵۳۸ //

آغاز طرح ترافیکی اربعین از ۲۶ مرداد

رئیس پلیس راه استان گفت: طرح ترافیکی اربعین 1402 با اتخاذ تمهیدات ویژه و استفاده از کلیه امکانات موجود و هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه های خدماتی و امدادرسان از 26 مرداد آغاز می شود.

آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: طرح ترافیکی اربعین به منظور مدیریت ترافیک سفرهای زائران، ارتقاء ایمنی تردد، پیشگیری از وقوع سوانح، مدیریت هوشمندانه سفرها، تسهیل در عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور تمام کارکنان و ناوگان خودرویی برای پوشش محورها، استفاده از تجهیزات ترافیکی به ویژه دوربین های ثابت و سیار در سطح استان، رسیدگی سریع به تصادفات، شرکت فعال در جلسات مختلف ستاد اربعین، اطلاع رسانی گسترده وضعیت راه ها و محدودیت های احتمالی تردد، از مهم ترین تمهیدات پلیس راه استان در این طرح می باشد.      

سرهنگ دستغیب تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح تیم های گشتی پلیس راه با حضور شبانه روزی مبادرت به مدیریت سرعت، کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل مسافر، روان سازی ترافیک، جلوگیری از انجام عملیات عمرانی در مسیر تردد زائران و برخورد با تخلفات حادثه ساز خواهند کرد. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به اینکه زائران برای رسیدن به مرزهای خسروی و مهران در استان کرمانشاه تردد می کنند این عامل موجب پر حجم شدن راه های استان خواهد شد و به همین دلیل در ماه های اخیر تلاش گردید ایمنی این محورها و سطح خدمات پلیسی، راهداری و امدادی ارتقاء یابد.

وی در پایان یادآوری کرد: زائران می توانند از طریق شماره تماس 110 و 120 و همچنین 08337224697 ستاد پلیس راه استان نیازهای ترافیکی خود را اعلام کنند تا در کمترین زمان به آن ها رسیدگی شود.   

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان