//
کدخبر: ۴۱۵۱۹۴ //

قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه به زودی امضا خواهد شد

شهردار کرمانشاه از تمایل دو سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهربازی خبر داد و گفت:قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه به زودی امضا خواهد شد.

قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه به زودی امضا خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی در حاشیه جلسه با سرمایه گذاران پروژه های شهری اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مختلفی در حوزه طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاد شد.
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار عراقی تمایل به سرمایه‌گذاری در پروژه میلاد دارد، افزود: این پروژه قریب به ۵۰ هزار مترمربع ساخت‌ و‌ ساز و بیش از ۱۵۰۰ پارکینگ در مفصل قسمت جدید و قدیم شهر قرار دارد و در قالب سه برج است که شامل فعالیت‌های پزشکی، تجاری و اقامت‌گاهی است.
وی بیان داشت: با توجه به جانمایی این پروژه میان دو بلوار ۴۵ متری مصطفی امامی و بلوار شهید بهشتی بار ترافیکی و میزان پارکینگ آن محاسبه شده و افتتاح آن  تعداد سفرها به بافت فرسوده را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر  ساماندهی بخش پزشکی آن نیز موجب کاهش تراکم ترددها به پارکینگ شهرداری و تسهیل تردد شهروندان شود.

00


این مسئول با اشاره به تمایل دو سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهربازی کرمانشاه نیز ادامه داد: این سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گرفته است و مطالعات لازم انجام و در اسرع وقت تفاهم‌نامه‌ها به امضا خواهد رسید.
دکتر نوروزی تصریح کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت خواهد گرفت شاهد گام موثری در حوزه تفریح و سرگرمی و نیز ساماندهی بخش‌های مختلف مانند پزشکی، تجاری و نیز ایجاد ارزش افزوده و دارایی‌ها برای شهرداری و شهر باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان