//
کدخبر: ۴۰۵۸۲۲ //
شهردار کرمانشاه:

۴ معبر شهری نیمه مرداد‌ در کرمانشاه افتتاح می‌شود

شهردار کرمانشاه در بازدید از پروژه‌های شهری از افتتاح و بهره‌برداری چهار معبر شهری در نیمه مرداد‌ماه سال جاری خبر داد.

 ۴ معبر شهری نیمه مرداد‌ در کرمانشاه افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی در بازدیدی که امروز (۲۱خرداد‌ماه) از پروژه‌های عمرانی شهر کرمانشاه داشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از سال گذشته کار احداث چند معبر در شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

  شهردار کرمانشاه این معابر را شهید دائی‌چی و شهید ادبیان، بهشت زهرا به آریا‌شهر،کیهانشهر به کمربندی غربی و ورودی بلوار مین‌آباد به پردیس عنوان کرد.

وی در بازید از معبر جدید زیباشهر به صادقیه گفت:احداث این معبربه طول ۷۰۰ متر و عرض ۱۵متر با اعتبار ۹میلیارد تومان در دستور کار است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

3

وی خاطرنشان کرد:با احداث این معبر  ترافیک میدان فرودسی کاهش می‌یابد و سراب قنبر و صادقیه از بن بست خارج خواهند شد.

   دومین معبری که شهردار کرمانشاه از ادامه از آن بازدید کرد معبر بهشت زهرا به شهرک جعفر‌آباد و محله ملا‌حسینی بود.

وی طول این معبر را یکهزارو ۵۰ متر و عرض آن را ۱۰ متر در دوباند رفت‌ و برگشت با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:بر اساس پیش‌بینی انجام شده این معبر نیز نیمه مرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

نوروزی خاطرنشان کرد: با افتتاح این معبر شهرک جعفر‌آباد و ملاحسینی از بن‌بست خارج خواهند شد و ترافیک میدان غدیر و میدان نواب صفوی نیز کاهش خواهد یافت.

22222

 شهردار کرمانشاه در بازدید از بلوار ۳۵ متری فدک نیز طول این بلوار را ۴۰۰ متر عنوان کرد و بیان داشت ،با افتتاح این بلوار در نیمه مرداد‌ماه ۱۴۰۲ شهرک فدک  نیز از بن‌بست خارج و به بهشت زهرا (ص) متصل می‌شود.

 شهردار کرمانشاه در بازدید از چهارمین معبری که در نیمه مرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: معبر انتهای شهرک امام (ره) به شهرک مهدیه در دو باند رفت‌ و برگشت با اعتبار ۱۱ میلیارد‌ تومان بار ترافیکی دولت‌آباد به چهل‌متری را کاهش خواهد داد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۵۰ درصد عنوان کرد و گفت:این پروژه نیز ۱۵ مرداد‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان