//
کدخبر: ۴۱۵۰۲۴ //
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه خبر داد؛

اهدا خون ۱۸۱۸ کرمانشاهی در دهه اول محرم

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از اهدا خون ۱۸۱۸ کرمانشاهی در دهه اول ماه محرم خبر داد.


 اهدا خون ۱۸۱۸ کرمانشاهی در دهه اول محرم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر "مریم میرزاده" در گفت‌وگویی با فرتاک‌‌نیوز اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم تعداد ۲۲۶۲ نفر به مراکز انتقال خون کرمانشاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۸۱۸ نفر موفق به اهدای خون شدند.
مدیر‌کل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش "نذر خون" در استان نیز گفت: این پویش با شعار "اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان" از ابتدای ماه محرم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد و تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.
وی با دعوت از شیفتگان و دوستداران ابا‌عبدالله الحسین و سید‌اشهدا (ع) در پویش نذر خون گفت: از تمامی عزاداران حسینی درخواست می‌کنیم با مراجعه به مراکز انتقال خون استان نسبت به اهدا خون ما را یاری دهند.
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون ۴۳۳ نفر پلاکت و پلاسمای خون خود را اهدا کرده‌اند ولی با توجه به اینکه فرآورده حیاتی پلاکت فقط سه روز قابل نگهداری است، انتقال خون استان برای تامین پلاکت مورد نیاز بیماران همواره نیازمند دریافت خون و فرآورده‌های خونی از اهدا‌کنندگان عزیز است.
وی در پایان تصریح کرد: مراکز انتقال خون کرمانشاه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح الی ۱۹ و در روزهای تعطیل نیز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ آماده پذیرش مراجعه‌کنندگان عزیز هستند.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان