//
کدخبر: ۴۱۳۵۸۵ //

همایش بزرگ "یاوران معروف" در کرمانشاه برگزار شد

همایش بزرگ "یاوران معروف" پیش از ظهر امروز در سالن شهدای شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

همایش بزرگ "یاوران معروف" در کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش بزرگ یاوران معروف پیش از‌ظهر امروز (دوم مرداد) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی استانداری، شهردار، فرماندار، خانواده معظم شهدا و مسئولین و گروهای جهادی در سالن شهدای شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

دکتر نادر نوروزی در این همایش اظهار کرد: اهمیت فرضیه امر به معروف و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست و مستمر بودن آن، حرکتی درست و تضمینی در راستای برطرف کردن موانع در ابعاد مختلف جامعه است. 

1

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه در اصل هشتم قانون اساسی به امر به معروف سفارش شده و در قانون امر به معروف و نهی از منکر نیز، به ادارات و دستگاه‌ها به عنوان تکلیف اعلام شده است گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تکلیفی است که باید انجام شود.

نوروزی افزود: امر به معروف و نهی از منکر فقط شامل اقدامات سلبی و ممانعت از منکر نیست و در این زمینه یکی از اهداف سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری کرمانشاه در کنار تبلیغات محیطی توسعه امر به معروف و نهی از منکر بوده که انجام گرفته است.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی اشک تلخ مسئول ستاد اقامه نماز و امر به معروف شهرداری کرمانشاه نیز گفت: بیلبوردها تنها فضای تبلیغاتی هستند که همه مردم آن را مشاهده می‌کنند و در این زمینه شهرداری کرمانشاه با استفاده از ظرفیت این بیلبوردها پیامهایی را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در معرض دید عموم قرار داده است.

وی افزود: همچنین فضای عرشه پل‌ها در مناطق مختلف شهری نیز به حوزه عفاف و حجاب اختصاص یافت و کرمانشاه به عنوان الگو در این زمینه معرفی گردید.

2

مسئول ستاد اقامه نماز و امر به معروف شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در ستاد امر به معروف شهرداری کرمانشاه اولین ویژه‌نامه‌های جهاد تبیین نیز تهیه و توزیع شد و هجدهمین همایش جهاد تبیین را نیز به عنوان اداره پیشتاز در کرمانشاه برگزار کردیم.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از خانواده شهدای امر به معروف و ادرات برتر استان تقدیر شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان