//
کدخبر: ۴۱۱۳۷۱ //

افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر با حضور معاون وزیر بهداشت

باحضور معاون وزیر بهداشت، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان روانسر افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر با حضور معاون وزیر بهداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر امروز چهارشنبه (۲۱ تیر) با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع افتتاح شد.
دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان روانسر گفت: ساخت بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان روانسر با جمعیت ۵۰ هزار نفری بود که برای درمان مجبور بودند به شهرستان‌های مجاور بروند.
وی افزود: راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر از مهرماه سال گذشته آغاز شد و کمتر از ۹ ماه اتاق عمل، رادیولوژی ، دیالیز و دیگر بخش ها با ۳۰ میلیارد تومان تجهیز گردید و امروز هم به بهره‌برداری رسید تا مردم روانسر از نعمت بیمارستان برخوردار شوند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: طرح توسعه این بیمارستان نیز به زودی انجام خواهد شد و ساخت هشت واحد مسکونی برای متخصصین بیمارستان نیز در دست اجرا است.
وی با تشکر از دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه برای پیگیری این پروژه گفت: برای ساخت این بیمارستان یک و نیم میلیارد تومان از سهم نماینده مردم اورامانات، ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین سلامت و ۲۸ میلیارد تومان از منابع دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.
محمدی اضافه کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه بیمارستانی در منطقه اورامانات نیز در دست اجرا است.
وی یکی از مهمترین این پروژه‌ها را ساخت بیمارستان در ثلاث باباجانی عنوان کرد و بیان داشت: از دیگر پروژه‌های مهم در دست احداث و تجهیز خانه بهداشت‌های روستایی است که امیدواریم با حمایت های دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان