//
کدخبر: ۴۱۰۳۳۲ //
مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

اضافه شدن ۳ حلقه چاه به مدار بهره‌برداری آب شُرب شهر کرمانشاه/ افزایش چشمگیر مصرف در روزهای پایانی هفته

مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه از وارد مدارشدن اضطراری 3 حلقه چاه آب شُرب برای مصرف مردم شهرکرمانشاه خبرداد.


اضافه شدن 3 حلقه چاه به مدار بهره‌برداری آب شُرب شهر کرمانشاه/ افزایش چشمگیر مصرف در روزهای پایانی هفته
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر ناصری گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دما و تداوم گرمی هوا مصرف آب شرب به شدت افزایش پیدا کرده که این امر منجر به افت فشار آب در مناطق مرتفع و پرجمعیت شهر به ویژه شمال و شمال شرق و مناطق مرکزی شده است.
به گفته وی با افزایش نسبی دمای هوا در روزهای اخیر و وارد مدار شدن کولرهای آبی، مصرف آب در کرمانشاه روند افزایشی یافته و این روند در روزهای منتهی به پایان هفته چشم‌گیرتر بوده است.
مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه در ادامه در رابطه با مشکل افت فشار و آبرسانی به ساختمان‌های چندطبقه گفت: ساکنین محترم این ساختمان ها جهت جلوگیری از افت فشار و قطعی آب از منبع ذخیره در ساختمان استفاده کنند.
وی تأکید کرد: روند افزایشی مصرف آب و افزایش دمای هوا در روزهای اخیر، ضرورت مدیریت مصرف آب در کرمانشاه را دوچندان می‌کند، از این رو به شهروندان توصیه می‌شود با انجام برخی اقدامات ساده هم‌چون انجام سرویس‌های دوره‌ای و بررسی اتصالات کولرهای آبی بازدهی کولرها را افزایش و مصرف آب آنها را کاهش دهند.
ناصری هم‌چنین توصیه کرد؛ با انجام مراقبت و بررسی‌های فنی اتصالات و لوله‌های آب ساختمان، هدررفت‌های پنهان و آشکار سیستم‌های لوله‌کشی را شناسایی و ترمیم و از هدررفت آب پیش‌گیری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان