//
کدخبر: ۴۰۷۳۶۹ //

برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سلاله در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دست اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای شرکت در جشنواره سراسری سلاله که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود، به رقابت می پردازند .
وی ادامه داد: جشنواره سلاله با هدف معرفی هر چه بهتر و بیشتر فعالیت ها و خدمات آستان مقدس امامزادگان در حوزه های مختلف، استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی و نخبگان و صاحب نظران فرهنگی، ایجاد زمینه انتقال تجربیات و ابتکارات ، ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات با ایجاد بستری مناسب برای رقابتی سالم و سازنده بین آستان های مقدس، ایجاد ارتباطی پویا و تعاملی سازنده ، ، ارزیابی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه برگزار می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: این جشنواره در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی مطابق با سطح بندی مصوب بقاع متبرکه برگزار می شود و بقاع متبرکه هر سطح، در ارزیابی همان سطح حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام صالحی با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد : جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد به این شکل که در مرحله اول، رقابت درون استانی بوده و برگزیدگان استانی در سطوح سه گانه به مرحله رقابت ملی راه خواهند یافت.
وی در پایان از دست اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه ،هیأت امناء ، مدیران مراکز افق بقاع متبرکه جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره سلاله به سایت https://solalefestival.ir مراجعه نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان