//
کدخبر: ۴۰۲۷۷۰ //

کشف ۱۴۶ کیلوگرم هروئین در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۱۴۶ کیلوگرم هروئین در شهرستان ساوجبلاغ در این استان خبر داد.

کشف ۱۴۶ کیلوگرم هروئین در البرز
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار حمید هداوند گفت: درپی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و شهرستان ساوجبلاغ، تعدادی از افراد سابقه دار فعال در زمینه خرید و فروش موادمخدر در شهر جدید " هشتگرد " شناسایی شدند.

وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه چهار نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

هداوند خاطرنشان کرد: دربازرسی ماموران از منزل متهمان، ۱۴۶ کیلو و ۳۶۵ گرم موادمخدر از نوع هروئین،۲ قبضه سلاح گرم و ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست: همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس بوده و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را با تلفن ۱۱۰در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارقان خودروهای سرقتی درساوجبلاغ

کشف ۱۴۶ کیلوگرم هروئین در البرز

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودرو خارجی گرانقیمت سرقتی در سطح حوزه استحفاظی که سابقه سرقت از شهرستان‌های ملارد و تهران را داشتند، شناسایی و توقیف خودروهای مورد نظر در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی محله هیو این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ " علی سلیمانی " اظهار کرد: با حضور ماموران در محل های اعلامی، خودروهای سرقتی با رویت پلیس اقدام به فرار کردند که سرانجام ماموران با تعقیب و گریز، خودروهای سرقتی را متوقف و سه نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

واژگونی خودرو پژو در فردیس یک کشته و پنج زخمی برپا گذاشت

کشف ۱۴۶ کیلوگرم هروئین در البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با درختان حاشیه خیابان یک سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد و پنج سرنشین دیگر نیز زخمی شدند.

سرهنگ "حمداله رحمتی پور" اظهار کرد: برابر بررسی های ماموران مشخص شد که خودرو پژو با رانندگی یک نوجوان ۱۵ ساله و سرنشینی پنج نفر دیگر از دوستان هم سن و سال به درخت حاشیه جاده برخورد کرده که در این حادثه یکی از سرنشینان در دم فوت و پنج نفر دچار جراحت شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان