//
کدخبر: ۴۰۰۳۹۵ //

ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: از عموم علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات دعوت می‌شود به منظور ثبت‌نام در بخش‌های مختلف که شامل «آوایی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی» است از ۱۶ اردیبهشت‌ماه لغایت ۱۵ خرداد با مراجعه به درگاه www.quraniran.ir اقدام کنند.
وی در تشریح رشته‌های مختلف این مسابقات، افزود: بخش آوایی انفرادی مسابقات شامل رشته‌های (حفظ ۳۰ جزء، ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و ۵ جزء)، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش‌های گروهی شامل رشته (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) است.
سهیلی تصریح کرد: بخش معارفی عمومی شامل رشته (ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن) و بخش معارفی تخصصی شامل رشته‌های (معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه) است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: متقاضیان به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.
وی در پایان با اشاره به بخش‌های مختلف این مسابقات، یادآور شد: بخش‌های آوایی شامل ۸ رشته، بخش گروهی و معارفی عمومی شامل یک رشته و بخش معارفی تخصصی نیز یک رشته را شامل می‌شود و امسال جمعاً چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ۱۳ رشته برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان