//
کدخبر: ۳۹۸۶۲۳ //

آغاز عملیات تخریب ۹۴ جولانگاه معتادین متجاهر در محله آقا‌جان کرمانشاه

عملیات تخریب ۹۴ جولانگاه معتادین متجاهر در محله آقا‌جان کرمانشاه از امروز آغاز شد.

آغاز عملیات تخریب ۹۴ جولانگاه معتادین متجاهر در محله آقا‌جان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور رئیس کل دادگستری،دادستان، قائم‌مقام‌شهردار و شهردار منطقه هشت کرمانشاه عملیات تخریب ۹۴ واحد خالی از‌ سکنه که جولانگاه معتادین متجاهر در محله آقا‌جان کرمانشاه بود آغاز شد.
عملیات‌تخریب خانه‌های خالی ازسکنه محله آقا‌جان کرمانشاه که توسط معتادین متجاهر بصورت فردی و خانوادگی تصاحب شده بود امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان، داددستان، قائم مقام شهردار، شهردار منطقه هشت وگروهای جهادی آغاز شد.
پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از محله آقاجان کرمانشاه گفت: هر آسیب اجتماعی می‌تواند منجر به جرم شود و برای نظام‌هزینه ایجاد نماید.
وی افزود: از دوسال قبل تاکنون با همکاری گروههای جهادی مشورت‌هایی برای ساماندهی این محله از حیث آسیب‌های اجتماعی مدنظر قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: امروز و با مشارکت فرمانداری، دادگستری، دادستانی، شهرداری،ستاد مبارزه با مواد مخدر و گروههای جهادی ۹۴ واحد مسکونی مخروبه که دارای ظاهری نامناسب هستند تخریب خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ساختمان‌های دارای مالک این محله بازسازی و ساختمانهای فاقد مالک تخریب و به عنوان مجموعه فرهنگی، مذهبی و فضای سبز به شهرداری واگذار خواهد شد.
توسلی‌زاده اضافه کرد: اجرای این طرح مورد استقبال مردم محله واقع شده است و در این زمینه به کسانی که قصد بازسازی ساختمان‌هایشان را دارند تسهیلاتی پرداخت خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان افزود: امیدواریم با ساماندهی و بازسازی این منطقه شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم.

0e499b58-7d5a-4288-b64e-54e3a85f3704

در ادامه بازدید و تخریب ساختمان‌های مخروبه در محله آقاجان کرمانشاه برومند نامداری قائم مقام شهرداری کرمانشاه نیز گفت: توجه به مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه در دستور گروه‌های جهادی، شهرداری و استانداری کرمانشاه قرار دارد و در این زمینه با اولویت محله آقا‌جان امروز ۹۴ ساختمان مخروبه که به محلی برای استعمال مواد مخدر توسط معتادین متجاهر تبدیل شده بود تخریب می‌شود.
وی افزود: با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، معتادین و سارقین این محله شناسایی و کلیه انشعابات این منازل قطع گردیده و ماشین آلات شهرداری نیز کمتر از یکماه عملیات خاکبرداری این ساختمانها را انجام و ساماندهی صورت خواهد گرفت.
وی تعداد افراد ساکن در محله آقا‌جان را ۸۰۰ نفر طی روز و حدود ۱۶۰۰ نفر بصورت متغیر در طول شب عنوان کرد و گفت: ۱۴۰۰ واحد مسکونی در این محله احداث شده است.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان