//
کدخبر: ۳۹۷۸۹۰ //
رئیس بنیاد شهید و‌امور ایثارگران:

ایثارگران صادق‌ترین مشاوران انقلاب هستند/ وجهه ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود

رئیس بنیاد شهید و‌امور ایثارگران کشور گفت: ایثارگران صادق‌ترین مشاوران انقلاب هستند.

ایثارگران صادق‌ترین مشاوران انقلاب هستند/ وجهه ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود
به گزارش فرتاک نیوز،

"امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی" در نشست نخبگان،سرآمدان وتشکل‌های شاهد و ایثارگر که امروز (هشتم اردیبهشت‌ماه) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد یکی از اهداف برگزاری این جلسات را استفاده از ظرفیت افراد فرهیخته در حوزه ایثارگری عنوان کرد و گفت:از ایثارگران مشاورینی صادق‌تر در کشور پیدا نخواهید کرد زیرا که رابطه ایثارگری با نظام و انقلاب رابطه خونی است.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور افزود: ایثارگری ماحصل یک رفتار دوره‌ای نیست و در شرایط تهاجم اقتصادی،تحریم، جهادتبیین و.. شکل آن تغییر می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز حل مسائل کشور به پشتوانه مردم انجام می‌گیرد و لازمه این جریان ورود افرادی میدان‌دار، باورمند، مصلح و دلسوز است و استفاده از ظرفیت جامعه ایثار و شهادت و نخبگان می‌تواند حلال مشکلات باشد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به مطالبات عنوان شده توسط جامعه نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه اشتغال را موضوع اصلی استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: نیازمند موتور محرک تولید برای ایجاد اشتغال پایدار هستیم که باعث توسعه و رشد اقتصادی، در استان نیز خواهد شد.

معاون رئیس جمهور مسئولیت دیگر مدیران در رابطه با ایثارگران را معرفی الگوهای موفق ایثارگر عنوان کرد و گفت: ایثارگران همچنان و در همه دوران در حال ایثار هستند، وجهه ایثار و شهادت باید در جامعه دیده شود و ارجعیت آنها در شرایط مساعد مدنظر قرار گیرد.

خبرنگار:طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان