//
کدخبر: ۳۹۰۷۷۶ //

طرح ممنوعیت تردد خودرو در کرمانشاه برای پنجشنبه آخرسال اجرا می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها در پنجشنبه آخر سال به منظور روان سازی ترافیک در معابر منتهی به باغ فردوس کرمانشاه خبر داد.

طرح ممنوعیت تردد خودرو در کرمانشاه برای پنجشنبه آخرسال اجرا می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: طرح محدودیت ترددی روز پنجشنبه 25 اسفند از ساعات اولیه بامداد آغاز و در آن از حرکت وسایل نقلیه شخصی به سمت میدان شهدا جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا زمان کاهش جمعیت و احتمالا تا عصر روز پنجشنبه ادامه پیدا می کند.

سرهنگ حیدری افزود: طرح ممنوعیت تردد خودروها در راستای ایمنی ترافیکی مراجعه کنندگان به آرامستان ها و با توجه به حجم تردد احتمالی به سمت باغ فردوس و بهشت زهرا (قبرستان جدید) انجام خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: پیشبینی می شود حجم ترافیک در اطراف میدان شهدا در روز پنجشنبه آخرسال 10 درصد نسبت به پنجشنبه غریبان افزایش داشته باشد از این روز تقاضا می شود عموم شهروندان مانند هفته گذشته همکاری لازم را با ماموران داشته باشند.

وی یادآور شد: درب های ورودی به آرامستان ها در باغ فردوس و بهشت زهرا صرفا برای عبور عابرین بازخواهد بود و از ورود هرگونه خودرو شخصی ممانعت به عمل می آید.

سرهنگ حیدری در پایان و با بیان اینکه هماهنگی های لازم با سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرمانشاه برای خدمت رسانی به شهروندان انجام شده است، از شهروندان خواست  برای عزیمت به آرامستان ها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان