//
کدخبر: ۳۶۲۶۰۴ //

اجرای طرح ترافیکی مراسم عاشوراییان در کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اعلام کرد : به مناسبت برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان طرح محدودیت تردد در روز شنبه مصادف با روز هشتم ماه محرم در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

اجرای طرح ترافیکی مراسم عاشوراییان در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد حیدری گفت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی از ساعت ۱۵ امروز ۱۵ مرداد، ازحدفاصل تقاطع شهید مدرس تا سه راهی شورا، در خیابان شهید اشرفی و معابر فرعی منتهی به آن، اعمال خواهد شد.

سرهنگ حیدری افزود: این طرح در راستای امنیت ترافیکی عزاداران حسینی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز، از حرکت و توقف وسایل نقلیه در مسیر خیابان‌های شهید مدرس، آیت الله کاشانی و شهید اشرفی اصفهانی در محدوده برگزاری مراسم جلوگیری خواهد شد.

حیدری گفت: این محدودیت تا پایان مراسم ادامه دارد و توصیه میکنیم شهروندان گرامی با اطلاع از محدودیت ترافیکی اعلام شده، سفر‌های درون شهری خود را مدیریت کنند.

سرهنگ حیدری به عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم نیز توصیه کرد با توجه به کمبود و فقدان محل پارک در محدوده مذکور، از تردد با وسیله نقلیه شخصی خودداری  و با وسایل نقلیه عمومی به محل برگزاری مراسم عزیمت کنند.

مدیر کل اداره تیلیغات اسلامی استان هم اعلام کرد: اجتماع بزرگ عاشوراییان  امروز شنبه پانزدهم مردادساعت 17 عصر در حد فاصل میدان انقلاب  اسلامی تا  میدان  آیت ا... کاشانی با حضور  مردم وهیات های مذهبی برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان