//
کدخبر: ۳۸۹۶۱۷ //
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

۵۳ پروژه ورزشی آموزش و پرورش کرمانشاه در حال اجرا است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ۵۳ پروژه ورزشی در حال اجرای آموزش و پرورش استان در طرح شهید سلیمانی گفت: با اجرای این پروژه ها بیش از ۴۷ درصد سرانه فضای ورزشی استان افزایش خواهد یافت.

۵۳ پروژه ورزشی آموزش و پرورش کرمانشاه در حال اجرا است
به گزارش فرتاک نیوز،

«سلمان محمدی» روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه هزار و ۱۲۰ پروژه ورزشی مدارس که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهر "ری" به طور همزمان در سراسر کشور در طرح "شهید سلیمانی" برگزار شد، افزود: امروز همزمان با کل کشور، تعدادی از این ۵۳ پروژه ورزشی مدارس استان کرمانشاه مانند زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرک تعاون بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: از این تعداد ۵۳ پروژه ورزشی؛ ۳۱ پروژه آن زمین چمن فوتبال،۱۵ پروژه کلاس تربیت بدنی و هفت پروژ نیز سالن ورزشی درون مدرسه ای است.

محمدی اظهار داشت: این پروژه ها در تمام شهرستان های استان با اولویت احداث در مدارس دخترانه در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین بیان داشت: در سال جاری برای اجرای این پروژه های ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکنون ۲۲ میلیارد تومان هزینه کرده است.

گفتنی است در این مراسم همزمان افتتاح هزار و ۱۲۰ پروژه ورزشی مدارس کل کشور، با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرک تعاون شهر کرمانشاه به بهره برداری رسید.

۵۳ پروژه ورزشی آموزش و پرورش کرمانشاه در حال اجرا است

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، نزدیک به چهار هزار مدرسه دارد و حدود ۳۷۰ هزار نفر دانش آموز و ۲۶ هزار معلم در این مدارس مشغول تحصیل و فعالیت آموزشی هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان