//
کدخبر: ۳۸۹۱۰۴ //

دانشگاه یزد از ۲۰ اسفندماه غیرحضوری است

دانشگاه یزد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلاس‌های دانشگاه یزد در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.


دانشگاه یزد از ۲۰ اسفندماه غیرحضوری است
به گزارش فرتاک نیوز،

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برگزاری مسابقه ملی ابتکارات دانش‌آموزی کشور به میزبانی دانشگاه یزد از تاریخ ۱۸ الی ۲۲ اسفند و همچنین حضور تعدادی از دانشجویان در اردوی راهیان نور در این بازه زمانی و امکان مراجعه بهتر دانشجویان به شهرهای محل سکونت خود در تعطیلات نوروز، بر اساس مصوبه کمیسیون دانشجویی استان و شورای دانشگاه، کلاس‌ها از تاریخ ۲۰ الی ۲۸ اسفندماه به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

براساس این اطلاعیه، نحوه برگزاری کلاس‌های جبرانی تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۱۶ اسفند اطلاع‌رسانی خواهد شد و در مدت یادشده دانشگاه تعطیل نبوده و به فعالیت‌های جاری خود ادامه خواهد داد.

پیگیری ایسنا در مورد وضعیت کلاسهای درس پایان سال دیگر دانشگاه های استان مانند دانشگاه علم و هنر که بخشی از مسابقات ابتکارات دانش‌آموزی نیز در آن برگزار خواهد شد و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی یزد حکایت از برقرار بودن کلاسهای درس به صورت حضوری تا پایان سال (۲۶ اسفندماه) دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان