//
کدخبر: ۳۸۸۶۲۷ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

قیمت بلیت اتوبوس در نوروز افزایش نمی‌یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: قیمت بلیت اتوبوس همان قیمت مصوب است و افزایش نمی‌یابد.

قیمت بلیت اتوبوس در نوروز افزایش نمی‌یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: از ۷ اسفند پیش فروش بلیت اتوبوس شروع شده است و با برگزاری جلسات با کانون‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری هماهنگی های لازم را برای ایام نوروز انجام داده ایم.
وی درباره افزایش نرخ بلیت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ گفت: نرخ بلیت اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس در ایام نوروز تا به این لحظه قیمت بلیت‌ها افزایش پیدا نکرده و با همان قیمت‌های، قبل پیش فروش و فروش حضوری در حال انجام است.
کرمی افزود: طبق مصوبه دولت ستاد تنظیم بازار درباره افزایش قیمت بلیت تصمیم می‌گیرد و تا این لحظه از سوی ستاد تنظیم بازار در این باره دستوری مبنی بر افزایش قیمت بلیت نوروزی ابلاغ نشده‌است.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به صورت یکسر خالی تردد می‌کنند و امسال ایام ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده است تردد یکسرخالی بیشتر می‌شود و درخواست شرکت‌های مسافربری این بوده که ترددهای یکسر خالی جبران شود.
کرمی در پایان گفت: کارشناس و بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایانه مسافربری شهید کاویانی حضور دارند و مسافران می توانند هرگونه شکایت خود را به بازرسان این اداره اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان