//
کدخبر: ۳۸۶۹۰۸ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛

انجام ۱۲۰۰ کیلومترباند برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان‌کرمانشاه/بازگشایی۱۵محور روستایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۱۵ محور روستایی به دلیل بارش برف خبر داد

انجام ۱۲۰۰ کیلومترباند برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان‌کرمانشاه/بازگشایی۱۵محور روستایی
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۱۵ محور روستایی به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰۰ کیلومترباند برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی استان انجام شده است.

فریبرز کرمی گفت: با توجه بارش برف در محورهای استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است و در مجموع بیش از ۱۲۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی انجام دادیم که از این میزان ۸۰۰ کیلومترباند در محورهای اصلی، شریانی و ۳۹۰ کیلومترباند در محورهای روستایی بوده است.

وی از برف‌روبی و بازگشایی ۱۵ محور روستایی خبر داد و گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز بوده و تردد در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهایی که در عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، شریانی و روستایی پای کار بودند ۱۰۲ نفر با استفاده از ۶۴ دستگاه ماشین آلات راهداری اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع بیش از ۴۳۰ تن شن و نمک نیز در محورهای مواصلاتی مصرف گردید.

به گفته کرمی، اکنون هیچ محور مسدودی در استان نداریم و عملیات نمک‌پاشی در محورهای اصلی و کوهستانی استان توسط گشت‌های راهداری انجام شده و ۱۴ مقطع ریزش برداری و به ۱۱۷ خودرو امداد رسانی شده است.

وی در پایان افزود: کاربران جاده‌ای می توانند قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌ها، از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شرایط جوی و دیگر خدمات این مرکز بهرهمند شوند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان