//
کدخبر: ۳۸۵۶۷۸ //
استاندار کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران مطرح کرد؛

حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، توسعه گردشگری کرمانشاه را به همراه دارد

استاندار کرمانشاه از غرفه‌ شهرداری کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران بازدید و از نزدیک با آخرین دستاوردهای استانی در این حوزه آشنا شد.

حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، توسعه گردشگری کرمانشاه را به همراه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران از غرفه شهرداری کرمانشاه، چنین رویدادهایی را فرصت بزرگی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان عنوان کرد.

دکتر طیب صحرایی در حاشیه نمایشگاه گفت: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری که در تهران در حال برگزاری است، فرصت مناسبی را پیش روی استان‌ها گذاشته تا در آستانه نوروز به‌معرفی ظرفیت‌ها،جاذبه‌ها و صنایع‌دستی خاص خود بپردازند.

وی گردشگری را یکی از مهمترین اولویت‌های کرمانشاه خواند و گفت: ظرفیت‌های کرمانشاه در میراث فرهنگی و گردشگری بسیار بیشتر از آن است که بتوان آنها را در یک نمایشگاه نشان داد ولی ماحصل اتفاقات در این نمایشگاه، مبارک است.

استاندار گفت: اکنون مسئله گردشگری در اولویت کاری استان قرار دارد.

گفتنی است؛ احسان احمدی نصر رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری در جریان این بازدید گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران همزمان با نمایشگاه گردشگری در حالی آغاز به کار کرد که شهرداری کرمانشاه در ۲ حوزه گردشگری و سرمایه گزاری بصورت ویژه حضور یافته است.

وی ابراز داشت: رویکرد شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته، استان محور و نقش بخش خصوصی در کنار شهرداری‌ها و سایر نهادهایی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند، پررنگ است. همچنین بحث سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین رویکردهای ما در نمایشکاه امسال خواهد بود که بر این اساس اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری، دبیرخانه شهر خلاق خوراک و غذا، سازمان سرمایه گزاری و مشارکت های مردمی شهرداری با همراهی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با برپایی غرفه به معرفی ظرفیت های گردشگری کرمانشاه و ارائه ی بسته هایی جهت تشویق سرمایه گزاران خواهند پرداخت.

وی با اشاره به حضور شهراری کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۱ گفت: حضور شهرداری‌ها در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌ها و ارتقاء توانمندی‌های حوزه گردشگری کرمانشاه کمک شایانی می‌کند.

احسان احمدی نصر اظهار کرد: امسال نمایشگاه گردشگری تهران با حضور پررنگ شهرداری‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه گردشگری برگزار می‌شود و در این راستا شهرداری‌ کرمانشاه حضوری فعال خواهد داشت که از همه علاقه مندان به این حوزه جهت بازدید دعوت بعمل می آید.

IMG_20230207_185216_290

IMG_20230207_185226_734

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان