//
کدخبر: ۳۸۱۷۵۵ //

کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم تحت تعقیب در شهر کرمانشاه خبر داد که طی 15 فقره کلاهبرداری در استان های مختلف 100 میلیارد ریال به جیب زده بود.

کلاهبردار 100 میلیاردی در دام پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی استان در خصوص صدور حکم جلب و دستگیری یک محکوم متواری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم تحت تعقیب مرتکب 15 فقره کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد ریال از افراد مختلف در شهرهای کرمانشاه، تهران، کاشان، گلپایگان و ... شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع مراقبت های شبانه روزی آغاز شد تا اینکه سرانجام فرد کلاهبردار در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سردار جاویدان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری میلیاردی در شهرهای مختلف کشور، خاطرنشان کرد: از مخفیگاه وی یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ کشف و یک دستگاه خودرو آزرا نیز توقیف شد.
وی در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: برخورد با افراد کلاهبردار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان