//
کدخبر: ۳۸۱۴۲۸ //
استاندار کرمانشاه:

طراحی شهری کرمانشاه باید برای گردشگران و شهروندان جذاب باشد

استاندار کرمانشاه گفت: طراحی شهری کرمانشاه باید برای گردشگران و شهروندان جذاب باشد.

طراحی شهری کرمانشاه باید برای گردشگران و شهروندان جذاب باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد طیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست کاری با شهردار و معاونین شهرداری کرمانشاه با تاکید بر اجرای طرح‌های کلان و راهبردی برای شهر کرمانشاه اظهار کرد: شهرداری باید با یک نگاه بلندمدت و کلان به دنبال تسریع در ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان باشد.

وی با اشاره به ساکن بودن نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه، افزود: کرمانشاه یک کلانشهر محسوب می‌شود و دارای قابلیت‌های ممتاز منطقه‌ای و ملی است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر مهم در کشور با توجه مزیت‌های خاص خویش می‌تواند یک قطب باشد.

صحرایی تصریح کرد: کرمانشاه از منظر کشور همسایه نیز یک شهر مهم در بخش‌های توریستی و درمانی محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: با توجه به این قابلیت‌ها و مزیت‌ها، اجرای تمامی طرح‌ها باید با این نگاه قطب بودن برنامه ریزی شوند و برای رفع نیازهای شهر باید با یک نگاه جامع به اجرای اقدامات پرداخته شود.

وی با تاکید بر توجه به ادبیات فاخر اسلامی و ایرانی در نام گذاری محلات، بناها و مناطق شهر، چند اسمی و نامناسب بودن اسامی بعضی از میادین، فروشگاه‌ها و محلات شهر کرمانشاه را ناشی از سهل انگاری در توجه به فرهنگ دیرینه استان عنوان کرد و گفت: شهرداری کرمانشاه در دفاع از ادبیات فاخر ایرانی اسلامی ذره‌ای کوتاه نیاید.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: مطالبه اصلی مدیریت ارشد استان ساختن یک شهر زیبا، توسعه یافته، شکوفا و بالنده برای رفاه شهروندان و میهمانان و گردشگران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان