//
کدخبر: ۳۸۱۰۶۷ //

قاتل تاکستانی بعد از ۱۶ سال به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه قاتل تاکستانی بعد از ۱۶ سال به دام افتاد، گفت: با شناسایی و رد‌زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی ‌با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس ‌میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگر کردند.

 قاتل تاکستانی بعد از ۱۶ سال به دام افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو همراه با قتل راننده در سال 1385 در جاده فرعی "قلات به سجاس" در شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان قرار گرفت.

ابراهیمی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج و به محل نامعلومی گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در سال 1389 حکم قصاص قاتل به صورت غیابی صادر شده است، بیان کرد: از همان زمان وقوع قتل تحقیقات گسترده انتظامی برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه با بازخوانی مجدد پرونده ، پیگیری پرونده شدت بیشتری گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی و محل اختفای قاتل انجام دادند.

ابراهیمی تصریح کرد: در این راستا با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از روش های نوین پلیسی مأموران موفق شدند ضمن شناسایی عامل قتل، او را در ایستگاه راه آهن استان کرمان مشاهده و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی و رد زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس آگاهی و پلیس شهرستان میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای شهرستان میاندوآب دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم که در زمان وقوع قتل 23 سال سن داشته است پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان