//
کدخبر: ۳۸۰۹۸۶ //
از سوی کمیته امداد انجام شد؛

اعطای مجوز صدور سند برای عرصه‌های مسکونی ۳۰۰۰ خانوار در شهرستان صحنه

مجوز صدور اسناد رسمی ۹۰۰ هزار متر مربع عرصه مسکونی برای سه هزار خانوار در شهرستان صحنه به صورت را‌یگان از سوی کمیته امداد اعطا شد

اعطای مجوز صدور سند برای عرصه‌های مسکونی ۳۰۰۰ خانوار در شهرستان صحنه
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم واگذاری رایگان ۹۰۰ هزار متر مربع عرصه مسکونی به سه هزار خانوار در شهرستان صحنه با حضور جعفر صباغیان، معاون کمیته امداد و مسئولان استانی برگزار شد.

معاون کمیته امداد در این مراسم با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: رسالت کمیته امداد رسیدگی به نیازهای محرومان به عنوان هدف اصلی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد ۱۲۰ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می‌دهد، افزود: خدمت به مردم یک مفهوم گسترده است که تمام شئون زندگی افراد را در بر می‌گیرد.

صباغیان با اشاره به مشکلات اسناد مسکونی سه هزار خانوار در شهرستان صحنه، اظهار کرد: حل این مشکل به شکلی که در شأن نظام باشد در دستور کار کمیته امداد قرار داشت که با موافقت هیات امنای کمیته امداد، مجوز صدور رایگان اسناد به این خانواده‌ها اعطا شد.

صباغیان با بیان اینکه تمام ظرفیت‌ و توان کمیته امداد برای خدمت به محرومان است، خاطرنشان کرد: کار صدور اسناد مالکیت برای سه هزار خانوار شهرستان صحنه با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک انجام خواهد شد.

معاون کمیته امداد با تاکید بر تسریع در صدور اسناد قانونی رایگان برای ساکنان، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری مراحل اداری صدور سند انجام و به عنوان عیدی به مردم اهدا شود.

شایان ذکر است، هفته گذشته نیز اعطای رایگان سند مالکیت از سوی کمیته امداد به چهار هزار خانوار در شهرستان چناران خراسان رضوی انجام شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان