//
کدخبر: ۳۸۰۸۵۱ //
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صحنه:

رفع تصرف ۶۷۵ مترمربع از اراضی ملی در پلاک آهنگران شهرستان صحنه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صحنه منابع طبیعی را به عنوان سرمایه‌هایی برای نسل های آینده مورد ذکر کرد و گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان 675مترمربع از اراضی ملی قریه آهنگران این شهرستان که چندی پیش توسط افرادی سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود، از ید متصرفین خارج شد.

رفع تصرف 675 مترمربع از اراضی ملی در پلاک آهنگران شهرستان صحنه
به گزارش فرتاک نیوز،

 جواد ملکی با تقدیر از همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در اجرای حکم خلع ید اراضی ملی افزود: پیرو حکم صادره از دستگاه قضایی شهرستان صحنه به همت فرمانده پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی شهرستان اراضی ملی موردنظر از ید متصرفین خارج و به دولت بازگردانده شد.

ملکی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی اظهار کرد: هرگونه زمین‌خواری براساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق، فرد متجاوز به حبس محکوم خواهد شد.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صحنه همکاری مردم در جلوگیری از تصرف اراضی ملی را خواستار شد و گفت: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه" گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان