//
کدخبر: ۳۷۹۳۵۷ //
استاندار پیشین کرمانشاه:

نه وابسته به چپ بودم و نه راست

استاندار پیشین کرمانشاه گفت: در دوران خدمتم در استان نه وابسته به چپ بودم و نه راست.

نه وابسته به چپ بودم و نه راست
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم، عصر امروز(اول دی) در مراسم تودیع‌اش که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با بیان اینکه در دوران مسئولیتم در کرمانشاه دنبال این بودم که خدمتی به مردم کرمانشاه انجام دهم، عنوان کرد: تمام تلاشم را در این دوران انجام دادم و دنبال سوء استفاده و رانت نبودم.

وی با بیان اینکه تلاش خودم را کردم که کرمانشاه را در کشور خوب معرفی کنم، افزود: از همه مسئولین و مردم استان تقاضا دارم کرمانشاه را بد معرفی نکنند، زیرا این کار باعث عدم شکل گیری سرمایه گذاری در استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال را اولویت قرار دادم، گفت: نرخ بیکاری استان در زمان ورودم به کرمانشاه 17.9 درصد بود که به گواه مرکز آمار ایران اکنون به 13.6 درصد رسیده و این هم با کارهایی از قبیل ورود بخش خصوصی به عرصه اقتصاد استان، فعال کردن واحدهای راکد و... بدست آمده است.

وی به سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: با آماده کردن طرح‌های کارشناسی و پیگیری بسیار، در این سفر 33 هزار میلیارد تومان برای استان تصویب شد و اکنون استان به کارگاه فعالیت عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

امیری مقدم ایجاد قرارگاه ملی اشتغال برای استان و تدوین 275 هزار میلیارد تومان طرح برای تصویب در این قرارگاه، پیگیری طرح توسعه نفت و گاز استان، پالایشگاه آناهیتا، انعقاد تفاهم نامه یازده هزار میلیاردی با ایمیدرو، بازگشایی مرز خسروی، شروع ساخت 33 هزار واحد مسکونی، گازرسانی به روستاها، ایجاد قرارگاه آب شرب کرمانشاه، تکمیل جاده کرمانشاه به کامیاران و تحرک در پروژه قطار شهری را بخشی از اقداماتش در دوران مسئولیتش در کرمانشاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در دوران خدمتم نه وابسته به چپ بودن و نه راست، گفت: تمام وجودم را برای مردم کرمانشاه گذاشتم و احساس می‌کنم کم نگذاشتم.

وی از همه مدیران استان که در دوران مسئولیتش با او همکاری داشتند، قدردانی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان