//
کدخبر: ۳۷۹۳۵۶ //
وزیر کشور :

استانداران در بدنه اقتصاد و کاهش نرخ تورم نقش محوری دارند

وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید کرمانشاه گفت:استانداران در بدنه اقتصاد و کاهش نرخ تورم نقش محوری دارند.

استانداران در بدنه اقتصاد و کاهش نرخ تورم نقش محوری دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید کرمانشاه که عصر امروز (یکم دی‌ماه)در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد:امروز در مسیر رسیدن به نوک قله موفقیت هستیم و به برکت خون شهدا و دلهای مشتاق است که پیشرفت کرده‌ایم.

 احمد وحیدی افزود: اگر یک ملت در دنیا آرمان روشن و دست یافتنی دارد ملت ایران است چرا که دست یافتنی‌ترین و حقیقی‌ترین آرمان در اختیار ما قرار دارد. 

 وی تصریح کرد: دشمن قصد دارد رضایت را به نارضایتی،محبت آحاد مردم را به بی‌محبتی و دشمنی و واگرایی تبدیل نماید همچنین قصد دارد با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی آزادی ملت را به ولنگاری به نام آزادی تبدیل کنند.

 وزیر کشور یادآور شد:جوانگرایی اکسیر ارزشمندی است و دشمنان می‌خواهند وانمود کنند جوانان را مقابل انقلاب قرار داده‌اند آنها همواره سعی کرده‌اند با به میدان آوردن کشورهای ضد حقوق بشری و گروههای تروریست مقابل این نظام و انقلاب بایستند که نتوانستند.

وی یادآور شد: بر اساس برآورد‌های انجام شده دشمن توانسته تنها ۲۰۰۰ نفر را در اغتشاشات اخیر کرمانشاه به خیابان بیاورد که همگی هم اظهار پشیمانی کردند.

 وی این روند را مربوط به استحکام و ریشه‌دار بودن انقلاب دانست و بیان داشت: دشمن نمی‌تواند راهی برای رخنه به انقلاب وارد کند چون مردم متعهد به اسلام، و نظام هستند.

 وحیدی در ادامه استان کرمانشاه را یکی از کم مسئله‌ترین استان‌ها در اغتشاشات اخیر عنوان کرد که نشان از قدرت نظام دارد.

وزیر کشور با اشاره به تغییر بهمن امیری مقدم و جایگزینی محمد طیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه گفت: در مدیریت‌ها یک سرباز وطن می‌رود و سرباز دیگری پرچم را به دست خواهد گرفت.

 وحیدی با اشاره به تلاشهای انجام گرفته استاندار کرمانشاه  طی یکسال گذشته نیز گفت: امیری‌مقدم واقعا تلاش کرد تا در شرایط کرونا، اصلاح اقتصادی و مردمی کردن یارانه‌ها همچنین اغتشاشات اخیر مشکلی در استان ایجاد نشود که قابل تقدیر است. 

وی از جریان خوب مردمی‌سازی در دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: در بدنه اقتصاد و کاهش نرخ تورم استانداران و دستگاه‌ها محوریت داشتند.

 وزیر کشور حماسه اربعین و آماده کردن مرزخسروی را حماسه بزرگ و کار مهمی دانست که با همت استاندار کرمانشاه و دستگاه‌های دیگر انجام گرفت.

وی در پایان استاندار جدید کرمانشاه را فردی ارزشمند و مبتکر دانست که در حوزه آموزش کار کرده است و گفت: در دنیای امروز حضور افرادی که در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت داشته‌اند در کشور مهم و ضروری است.

 وی همچنین گفت: محمد‌طیب صحرایی فردی دارای شناخت از جامعه و آشنا به تنوع آداب و سنن استان است که امیدواریم این انتخاب حرکت و جوشش مهمی را با استفاده ازبسیج ظرفیت انسانی به سمت پیشرفت و تعالی رقم بزند

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان