//
کدخبر: ۳۷۷۶۳۵ //
استاندار کرمانشاه:

شهردار کرمانشاه بر علوم و فنون مدیریت شهری تسلط دارد/ مجموعه مدیریت شهری فعال و پرتلاش ظاهر شده است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه شهردار کرمانشاه بر علوم و فنون مدیریت شهری تسلط دارد، گفت: مجموعه مدیریت شهری فعال و پرتلاش ظاهر شده است.

شهردار کرمانشاه بر علوم و فنون مدیریت شهری تسلط دارد/ مجموعه مدیریت شهری فعال و پرتلاش ظاهر شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس "بهمن امیری‌مقدم" استاندار کرمانشاه درمراسم مانور آمادگی ماشین آلات شهرداری کرمانشاه برای عملیات برف روبی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، اظهار داشت: همه ما باید آمادگی لازم برای بارش رحمت و نزولات آسمانی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه نوک پیکان خدمت رسانی به شهروندان کرمانشاهی در ایام بارش باران و برف است، افزود: بیشترین مشکلات پیش آمده به دلیل عدم دقت و نظارت در ساخت و سازهای غیراصولی است و همواره دخالت‌های انسانی در طبیعت مشکل‌ساز بوده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به جایگاه ویژه خدمت به مردم در نزد دین اسلام، تصریح کرد: خدمت‌گذاری به مردم توفیقی است که خداوند منان به ماها داده است و باید قدر این توفیق را بدانیم.

وی ادامه داد: شهردار کرمانشاه ضمن تسلط بر علوم و فنون مدیریت شهری، تلاش و پشتکار قابل تحسینی دارد.

مهندس امیری مقدم خاطرنشان کرد: اتفاقات مبارکی در دوران دکتر نوروزی در شهرداری کرمانشاه در حال رخ دادن است که برای نمونه می‌شود به از سرگیری فعالیت عمرانی در پروژه طولانی مدت قطار شهری اشاره کرد.

وی با انتقاد از سنگ‌اندازی‌ها و اظهارنظرهای غیرکارشناسانه برخی افراد، گفت: کرمانشاه بیش از هر چیز دیگری نیاز به تعامل، هماهنگی و وحدت دارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر مجموعه تصمیم گیرندگان و مجریان در استان کرمانشاه دور هم جمع شوند تحولات بزرگی را رقم خواهند زد.

وی در خصوص احتمالات آبگرفتگی در برخی مناطق شهری کرمانشاه، گفت: کارهای پیشگیرانه بیش از هر چیزی نیاز امروز شهرداران مناطق است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهندس امیری مقدم لایه روبی کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در شهر کرمانشاه را از اهم اقدامات پیشگیرانه دانست.

وی همچنین به بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی مشارکت مردمی در مدیریت شهری اشاره کرد.

استاندار کرمانشاه در پایان آینده کرمانشاه را با توجه به تلاش‌ها و اقدامات انجام گرفته خوب پیش‌بینی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان